0 oy
129 göst.
18 Nisan 2024 Doğum kategorisinde (95 puan) sordu
37+5gunluk hamileyim ayın 5 de nişanım geldi sancim falan yokdu dun geceden bu yana af.edersiniz suyum sızıyor sizcə doğum olurmu 1 buçuk santim acikligim vardı müayine olmaliyimmi yoksa sancılarimin düzene girməsimi beklemeliyim benimle aynı olan varmı 
Gebelik haftası 37+5
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 476 göst.
0 oy
2 cevap 253 göst.
0 oy
1 cevap 210 göst.

1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...