0 oy
172 göst.
16 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (608 puan) sordu
Sol kasıkta baskı var bir şey var gibi. Neden olur bu 4 haftalık gebelik var 

1 cevap

0 oy
16 Nisan 2024 (125 puan) cevapladı
Hayırlı olsun inşallah bebek yerleşiyordur ilk haftalarda ağrı olması çok normal kanama ve lekelenme olmadığı sürece 
16 Nisan 2024 (608 puan) yorumladı
Teşekkürler sanırım evet tutunma savaşı :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 117 göst.
16 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emnbyrzz (608 puan) sordu
0 oy
0 cevap 291 göst.

1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...