0 oy
397 göst.
15 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (280 puan) sordu

Kızlar 38+1 im otursam birşey olurmu öylesine yani bı sebebi yok:D

Gebelik haftası 38+1

2 Cevap

0 oy
15 Nisan 2024 (65 puan) cevapladı
hamilelikte bunalttı bir an önce doguruyum mu diyorsun .Sağlıcakla kucağına al inşaallah.Bende daraldim 37+5 deyim bı dogsaydi sağlıcakla ...
15 Nisan 2024 (280 puan) yorumladı
Biraz öyle evet bide gripim nefes alamıyorum birde hamilelik çok zor oluyor
-Reklam-
0 oy
15 Nisan 2024 (222 puan) cevapladı
Ahahhahah bende basur olduğu için dogurana kadar oturdum bisi olmadı 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 471 göst.
0 oy
3 cevap 568 göst.
27 Aralık 2023 Doğum kategorisinde MinikmucizemBambam (364 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,318 göst.

1,512,234 soru

24,666,659 cevap

367,030 kullanıcı

...