0 oy
121 göst.
9 Nisan 2024 Doğum kategorisinde (817 puan) sordu
Merhaba kızlar sorum şu doğumdan sonra çocuğu yıkıyorlar mı yıkamıyorlar mı biz mi yıkayacağız yoksa eve gittikten sonra bebişi
Gebelik haftası 33+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
9 Nisan 2024 (173 puan) cevapladı
Hayır canım sadece kanlı yerleri siliyolar yikamiyorlar 
9 Nisan 2024 (817 puan) yorumladı
Tşk ederim canım
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...