0 oy
277 göst.
5 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (91 puan) sordu
Serklajli gebeler hamileliğiniz nasıl gidiyor 
Gebelik haftası 15+4

1 cevap

0 oy
31 Ağustos 2025 (144 puan) cevapladı

Benimkide ıyı  gidiyor  23 haftayım  suanda iyi ilk gebeligimde  serkilajlıydım   37 haftada alıyrlar  40 haftada doguma  alıryorlar  açılma oluyor 3 4 cm ile ama su kanama olmazsa suni sancı veriyorlar oyle sürecimiz oldu suanda ıkıncıye  hamıleyim  23 haftayız

-Reklam-

1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...