Kizlar kaç gündür bebegimin başı aşağı baskı yapiyo şansımda var bugün gece 2 ye kadar baskı yaptı sonra bitti acaba uğraşıp kanalami giremiyor doğum belirtisimi bide böyle olunca bebeğim yorgun düşer mi?
Hafta: 39+2
Benimde dundendir sol kasigimda bir baski bir agrii duramadim yerimde gece yatamadim annemler bebk orda toplanms bugun ondan oyle denildi 38+4uarin kontrolum var bakqlim
1,512,404 soru
24,668,711 cevap
367,145 kullanıcı