0 oy
156 göst.
28 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (349 puan) sordu
4 gündür öksürükle savaşıyorum artık öksürmekten kasıklarıma bebeğime bir şey olmaz inşallah ne yapmam lazım doğal yola nasıl gecirecegim bilmiyorum arda ateş ve baş ağrısı takip ediyor 10 gün sonra serkaj amalyati olcam ozamana kadar iyileşmem lazım yardım edebilir misiniz lütfen 
Gebelik haftası 11+5

1 cevap

0 oy
28 Mart 2024 (928 puan) cevapladı
Gebelikte ateş iyi değil acile gidin orada serum falan takarlar 
-Reklam-

1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...