0 oy
224 göst.
28 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Arkadaslar merhaba pazar gunu betam 7.74 falandi sali 48 saat sonra baktirdim 24.70 olmustu 3 katindan fazla artmisti bende iyice umutlanfim bu defa oldu diye bugun parsembe yani yaptirdim 26.70 cikmis dogru duzgun aramis bile basina gelen varmi

2 Cevap

0 oy
28 Mart 2024 (3,154 puan) cevapladı
Malesef çok düşük kimyasal gibi gözüküyor testi tekrarlayın artacakmı bakın bu değerlere göre sağlıksız gözüküyor şuan
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2024 (1,056 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik oluşmuş canım bende geçirdim en fazla 36 da durdu üzülme  iki ay sonra çok şükür hamile kaldım bı hafta on güne kadar adet olursun yinede için rahat etsin istersen bir daha kan ver ama yükselme yoksa sahada yükselmez 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 219 göst.
0 oy
3 cevap 226 göst.
31 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sultan clk (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 263 göst.
9 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nilay_N (387 puan) sordu
0 oy
3 cevap 384 göst.
17 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilarayagmur (228 puan) sordu

1,512,231 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...