0 oy
451 göst.
26 Mart 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (128 puan) sordu
Bugün şans eseri 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim karından ultrasonla kese gözükmedi ama kanda da idrarda da gebelik çıktı. Beta hcg değerim 114 çıktı sizce normal mi ilk gebeliğim çok heyecanlıyım 
Gebelik haftası 4 hafta

3 Cevap

0 oy
26 Mart 2024 (46 puan) cevapladı
4 hafta daha cok kucuk 1 hfta sonra gözükür insallah annesi
26 Mart 2024 (128 puan) yorumladı
Beta değerim nasıl sence
26 Mart 2024 (46 puan) yorumladı
Kaçıncı günün tam olarak smdi 4 hafta ise 28 fln mi
Benim 25.gunumde 111 cıkmıstı.
-Reklam-
0 oy
26 Mart 2024 (238 puan) cevapladı
Beta gayet iyi benim de reng günümde 65 cıkmıstı suan 8 haftalık hamileyim önemli olan iki günde bir iki katına çıkması değerinin.  Kesen de 5 haftadan sonra görülür 
0 oy
26 Mart 2024 (57 puan) cevapladı
İki günde bir iki katı olması lazım bende yeni hamileyim 4 haftalık 19unda Beta 51. 9 du 22sinnde tekrar kan verdim 234 çıktı için rahat etmediyse tekrar kan ver ama normal bence artması lazım zaten gebe olmasan 5in üzerinde çıkmaz daha küçük olduğu için henüz ultrasonda görünmez dedi doktor bana 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 339 göst.
0 oy
3 cevap 420 göst.
0 oy
7 cevap 783 göst.
0 oy
3 cevap 262 göst.

1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...