0 oy
256 göst.
25 Mart 2024 Hamile Kalamama kategorisinde (60 puan) sordu
Merhabalar hamile kalmak istiyorum doktora gittim adet düzensizliğim vardı üç ay  bana doğum kontrol hapı verdi kullandım bitti biterse gel demişti yarın gidecem süreç nasıl olur benim gibi olanlar daha önce bir dusugum  oldu 1.5

 Yıldır 

4 Cevap

0 oy
25 Mart 2024 (25 puan) cevapladı
Bende kullandım doğum kontrol hapini düzensizlik için hapı kullandıktan bikac gün sonra adet oluyosun sonra hormonlarina falan bakılıyor bende öyle olmuştu 
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2024 (608 puan) cevapladı
Bende kullandim ama 3 ay deyil sadəcə bir kutu   bu arada hamile olmağa engel oluyor bilgin olsun
0 oy
25 Mart 2024 (154 puan) cevapladı
Geçmiş olsun. Doğum kontrol hapları düzensizliğe çok faydalı. Adetleriniz düzene girdikten son diğer hormonlara da bakılır ona göre doktorunuz bir yol çizer. Kontrol hapları dan korkmayın üç yıl aralıksız kullandım bıraktığım ay hamile kaldım. Başka bir problem yoksa haplar bebek için bir engel değil. 
0 oy
25 Mart 2024 (1,196 puan) cevapladı
Bende adet duzensiligi vardı doktorum hiç hamile kalmadigim için onermedi dedi daha önce bir hamilelik geçirmiş olsaydın veririsin vermedi sadece yumurta kalitesini artıran ilaç verdi sonra kolaman çatlatma iğnesi falan

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 481 göst.
0 oy
3 cevap 716 göst.
0 oy
10 cevap 527 göst.
16 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Banu98 (127 puan) sordu
0 oy
3 cevap 236 göst.

1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...