0 oy
362 göst.
24 Mart 2024 Doğum kategorisinde (160 puan) sordu
Bayrama denk geldiği için geç alacağını söyledi 39+2oluyor 15 nisanda oyle alacakmış doktorum sizce geç mi tarih bayramda sancilanmayayim diye Progestan 200 mg ilac verdidaha kullanmadım ilacı eşimde kullanma diyor ne yapmalıyım bilmiyorum 
Gebelik haftası 36+1

1 cevap

0 oy
24 Mart 2024 (443 puan) cevapladı
Kullanma bencede Sancın başlar birşey olursa direk acile gidersin nöbetçi doktorlar var nasıl olsa 
24 Mart 2024 (303 puan) yorumladı
Yok oluruna bırak sancin olursa acile gidersin rahat ol birşey olmaz
24 Mart 2024 (160 puan) yorumladı
İnşallah.ya adet agrisi gibi ağrım var belim ağrıyor kasiklarim ağrıyor normal mi 36.haftada
24 Mart 2024 (303 puan) yorumladı
İdrar yolu enfeksiyonuda olabilir bol su ic hatta doktora git
24 Mart 2024 (443 puan) yorumladı
Yok ya boşver oluruna bırak Sancın olur tansiyonun olur takip et acile gidersin illa doktoru beklemek zorunda değilsin ayrıca içine sinmediyse başka doktora görün neden olmasın
24 Mart 2024 (160 puan) yorumladı
Persembe gunu tekrar gideceğim inşallah o zaman tekrar bakar gününe
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 291 göst.
0 oy
9 cevap 987 göst.
0 oy
8 cevap 809 göst.
12 Eylül 2020 Doğum kategorisinde Rvyda-19 (5 puan) sordu
0 oy
5 cevap 599 göst.
24 Ocak 2020 Doğum kategorisinde Yuyuyuyuyuyj (82 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...