0 oy
65 göst.
21 Mart 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (65 puan) sordu
Merhabalar. 38 haftalık hamileyim 1hafta ömce idrar testi verdim sonuç iyi çıkdı. Bu günden itibaren idrarımı yapıb lavobadan çıktıktan sonra adet sancısı geliyor. Amma idrar yaparken ağrı falan yok. Acaba doğum belirtisimi.?
Gebelik haftası 38

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...