0 oy
152 göst.
20 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (11 puan) sordu
Merhaba,Çalışabilir raporu alıcam fakat muayenem haftasonundan dolayı 32+2 ye denk geliyor.Sorun olur mu?O +2 gün boşuna mı çalışmış olurum yoksa doktor rapora 32+0 olarak mı geçiyor.Bilgi verebilir misiniz
Gebelik haftası 31+4

1 cevap

0 oy
20 Mart 2024 (1,320 puan) cevapladı
2 günüde ekler canım 32 + 2 olarak verir eğer 32 olarak verirsede  yılık alacagın parada 2 gününde şirket vermesi lazım benimde randevu aldım randevuma 1 gün kala yani 31+6 da doğum yaptım kızımıda 4 gün sonra kaybetim rabim herşeyşn hayırlısı nasıb etsin
-Reklam-

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...