0 oy
284 göst.
17 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (59 puan) sordu
Kızlar 38+3 haftalık hamileyim ayaklarımda ödem oluştu ama dünden beridir çok fazla şişmeye başladı tek ayağım birden şişlik ve çok kötü ağrıyor dokunamıyorum dokununca canım çok yanıyor damarlarım kabarmış bu kadar çok ağrıması normal mi yardımcı olur musunuz 
Gebelik haftası 38+3

1 cevap

0 oy
17 Mart 2024 (1,561 puan) cevapladı
Tansiyon aletin var mı 
17 Mart 2024 (59 puan) yorumladı
Var canım ölçüyorum büyük 120 küçük 80 civarı hep ama ölüyorum ağrıdan damarlarım morarıyor sanki
17 Mart 2024 (1,561 puan) yorumladı
Tamam tansiyon yoksa o zaman çok ayakta durmaktan da olur ama sen yakın zamanda bir daha bak 2 saat içinde olcmediysen bak tekrar
17 Mart 2024 (59 puan) yorumladı
Sabah ölçmüştüm şimdi yine ölçtüm 110 70 çıktı tansiyonum da sorun yok gibi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 634 göst.
0 oy
2 cevap 495 göst.
0 oy
6 cevap 899 göst.
0 oy
0 cevap 303 göst.
27 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde iremutebay (22 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...