0 oy
130 göst.
17 Mart 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (105 puan) sordu
İyi günler hanımlar oksapar igneyi normalde sabah 7 de yapiyodum şimdi.ramazan diye 6 da yapiyorum 1;saat erken geç. vurununca bı .sıkıntı olurmu  sizler saat olarak nasıl yapiyordunuz
Gebelik haftası 19

1 cevap

0 oy
17 Mart 2024 (189 puan) cevapladı
Ben gecende 1.5 saat sonra yapmak zorunda kaldım.Hemsire artık hep o saatte yapicaksin dedi.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 550 göst.
0 oy
4 cevap 582 göst.
0 oy
2 cevap 456 göst.

1,512,313 soru

24,667,612 cevap

367,074 kullanıcı

...