0 oy
214 göst.
15 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
36 haftalık hamileyim gaz problemim var neyden bilmiyorum aranızda boyle bir durum yaşayan varmı  üşutmuyorum da ama neyden kaynaklı böyle oluyor bilmiyorum

2 Cevap

0 oy
15 Mart 2024 (14,022 puan) cevapladı
kimyon tüket canım 
-Reklam-
0 oy
15 Mart 2024 (4 puan) cevapladı
Canım gebelikte artan progesteron hormonu tüm düz kaslarımızı gevşetiyor, bu da bağırsaklarda gaz oluşumuna neden oluyormuş. Üşütme ya da gazlı besinlerden beslenmiyorsan nedeni hormon maalesef ‍♀️

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 737 göst.
20 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sukrank (32 puan) sordu
0 oy
2 cevap 262 göst.
0 oy
6 cevap 567 göst.
15 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Muvella (847 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...