0 oy
98 göst.
13 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Kızlar 31+1 hamileyim. 3 gündür ishalim var affedersiniz. Böyle çok ağır değil ama ara ara yoklayan bi sancım da oluyor. İkinci gebeliğim aslında ama insan yine de korkuyor doğum vs başlangıcı dediler ishal için ama bilemedim. Bi bilgisi olan var mı Rica etsem 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 234 göst.
0 oy
1 cevap 198 göst.

1,512,521 soru

24,670,325 cevap

367,215 kullanıcı

...