24 haftalık gebeyim,oruç tutuyorum. Kendimi iyi hissediyorum ama tutmamda Bi sıkıntı var mıdır merak ediyorum. Yurtdıșındayım doktorumuzla pek anlaşamıyoruz o yüzden soramadım ona ama tahlillerim hep iyiydi
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı