0 oy
537 göst.
22 Haziran 2018 Doğum kategorisinde (163 puan) sordu

kızlar benim son on iki günüm dedim ama öğleden beri agrim kasilmam oluyor benide iyice panik tuttu bebek 36+2 oldu daha bugunlerde gelse küveze girer mi acaba ya cok korkuyorum iyice tedirgin oldum 

3 Cevap

0 oy
22 Haziran 2018 Ömer asafım❤ cevapladı

Yok canım sanmıyorum 37 yı beklerse hıc gırmez ama kılosu ıyıyse bı sorun olmassa gırmez

22 Haziran 2018 (163 puan) yorumladı
Çarşamba kontrolü vardı doktor 2.900 dedi kilosuna
22 Haziran 2018 Ömer asafım❤ yorumladı
P zaman gırmez allahın ıznıyke canım  kuzenım 2200 grwm dıgurdu hemde  34. Hafta da  sadeve onlem olaral 2 gece kaldı hastanede
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2018 (165 puan) cevapladı

Canım ben kendim bebek hemsiresiyim.2 kilonun altındaki bebekler küvoze giriyor korkma derim.bebeginizde insAllah sarılık veya başka bir durum hastalık yoksa 2 kiloyken bile yanına verilir.cunku biz bebek yogunbakim a almak için iki kilonun altı bebeklere uygun görüyoruz.

22 Haziran 2018 (163 puan) yorumladı
çok teşekkür ediyorum oğlum 35 haftalik dünyaya geldi 2.550 gramdi solunum sıkıntısı olduğunu söylediler ve yoğun bakimda kaldi şimdi bu bebegimide yanima alamam bisey olur diye korkuyorum.bebegimin kilosu 2.900 Çarşamba günü öyle söyledi doktorum
22 Haziran 2018 (165 puan) yorumladı
Usgden kilosunu düşük tutucaksin genelde düşük çıkıyor usgye göre kilolar muhtemelen 2,5 kilo doğar ve insAllah dediğim gibi solunum sarılık gbi bir sknti olmazsa yanında canım kesin merak etme
0 oy
22 Haziran 2018 (759 puan) cevapladı

Benim kızım da 36+1 de doğdu, girmedi kuveze.. Merak etme Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 671 göst.
0 oy
7 cevap 698 göst.
16 Haziran Doğum kategorisinde Eda Erol (28 puan) sordu
0 oy
7 cevap 312 göst.
8 Nisan Doğum kategorisinde Mcbmnk (374 puan) sordu

1,512,788 soru

24,673,868 cevap

367,423 kullanıcı

...