0 oy
179 göst.
3 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu
Selam, 22. Haftadayiz, yaklasik 1haftadir vajinamda aşırı agri ve baski hissediyorum. Bazen yürümekte zorluk çekiyorum. Yasayan oldu mu bu durumu?
Gebelik haftası 22

1 cevap

0 oy
4 Mart 2024 (523 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Evet yaşıyoruz bebekler ağırlaşıyor aşağı doğruda hareket ediyorlar o yüzden 
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...