Benim normalde adet gününe gelen günümde karın ağrılarım olmuştu öyle dayanılmaz değildi ama dr a sordum normal dedi. Telefonla sordum. Onun üstüne 2 hafta geçti cumartesi kontrol var bakalım artık.
1,512,379 soru
24,668,398 cevap
367,122 kullanıcı