0 oy
225 göst.
28 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Merhaba karnımın iç kısmı çok ağrıyor batma hissi oluyor neden olur acaba böyle şikayeti olan var mı 
Gebelik haftası 10+2

1 cevap

0 oy
28 Şubat 2024 (2,117 puan) cevapladı
Rahim büyüdüğü içindir, içten yırtılma şeklinde olabilir.
-Reklam-

1,512,737 soru

24,673,083 cevap

367,375 kullanıcı

...