Dun kasilmallarm oldu sonra bi kaç saat ardından gece gene oldu 37+3 oldum . Merak ediyorum acaba gerçek doğumun habercisimi
Takip et canim dogum sancisi ilk yarim sattebbir sonra 5 dk bir gelirmis sıklaşirmis ve gecmezmis
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı