0 oy
484 göst.
23 Şubat 2024 Hamile Kalamama kategorisinde (34 puan) sordu
Kizlra iyi akşamlar 25gun gecikmem vardı duphaston kullanıyorum sabah akşam ilacın daha bitmesine iki gün var ama benim lekelnmem oldu adet olacagim sanırım ama sorum şu ilac bitmeden adet olunurmu bırakmam lazimmi ilacı yardımcı olursanız sevinirim
Gebelik haftası Yok

1 cevap

0 oy
23 Şubat 2024 (115 puan) cevapladı
Bence acilen bırakmalısın zaten sürekli kulnman gerekmiyor ben gebeyim aded gormen için verilior ben gebe kalmak istediğim için folik asit verdiler çok şükür iyi geldi
23 Şubat 2024 (34 puan) yorumladı
Kan sonucum ne gatifti canım adek sokulsun diye verdi zaten ama erken olunca dahada bitmedi adetim o yüzden sormak istedim hamile değilim yani
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 377 göst.
0 oy
2 cevap 615 göst.
6 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde BirballAnnesi (833 puan) sordu

1,512,743 soru

24,673,137 cevap

367,378 kullanıcı

...