Üstteki 2 tane si erken gebelik testim reglime 4 gün kala yaptım . Alttaki da bugün yaptım iki günüm var reglime . İnş kimyasal değildir kızlar. Gecen ay kimyasal geçirdim
1,512,386 soru
24,668,475 cevap
367,127 kullanıcı