0 oy
191 göst.
19 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
36+2 haftalık hamıleyim doktora gittim  doktor çocuk aşagı inmiş dogum yapabilirsin dedi ama nst ye girdiğimde sancım gözükmüyo normalde var acılmam olmadığınıda söyledi
Gebelik haftası 36+2
Kapatılma nedeni: Başlık oluşturma kurallarını okuyunuz.

1 cevap

0 oy
19 Şubat 2024 (119 puan) cevapladı
Doğumunu beklemen lazım yapacak bişi yok 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 538 göst.
0 oy
6 cevap 557 göst.
5 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Konuderin. 97 (522 puan) sordu
+1 oy
16 cevap 1,270 göst.
0 oy
6 cevap 386 göst.

1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...