0 oy
267 göst.
18 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
Sol yumurtaliktan hamile kaldim 3. Hamilelik iki kizim var . Herkes buda kiz diye tutturdu sinirlerim bozuldu. Kiz olsa ne olur cocuk benim cocugum diyorum ama iste o psglojik baski insani üzüyor. Soldan hem kiz hem erkeğe hamile kalan varmi?
Kapatılma nedeni: Cinsiyet konularını sohbet bölümünden sorun!

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 180 göst.
0 oy
6 cevap 506 göst.

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...