0 oy
187 göst.
17 Şubat 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (311 puan) sordu
Ben çok fazla seviyorum karanfili. Gün içinde 10 tane filan yiyordum. yani çiğniyorum. Ama duydum ki zararliymiş. Ne gibi zararlari var.? siz hiç yedinizmi? lütfen cevap yazınız
Gebelik haftası 17

1 cevap

0 oy
17 Şubat 2024 (1,307 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bitkisel çoğu şey hamilelikte zararlı canım bende dişlerim için çiğneyecektim 1-2 taneden fazlası bebek için zararlı filan diye okuyunca hiç çiğnemeden vazgeçtim geri 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 552 göst.
0 oy
7 cevap 630 göst.
31 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Huzurlu kadin65 (177 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,234 göst.

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...