0 oy
229 göst.
15 Şubat 2024 Hamile Kalamama kategorisinde (25 puan) sordu
Sağ yumurtamda 4cm kadar kist olmuş yumurta catlamayip büyümüş o yüzden şimdi doğum kontrol hapı kullanıyorum + başka seylerde denesem olurmu yaşayan var mı j
Gebelik haftası Yok

1 cevap

0 oy
16 Şubat 2024 (452 puan) cevapladı
Aynı sorun bende vardı benimkisi 3,5 cm idi benimki patladı ve ayım dolmadan hamile kaldım darısı başına ben ekstra birşey yapmadım ama,ben yanlış ilaç tedavisi yüzünden öyle oldum yumurtam büyümüştü,ama catlamamisti bende bunu bilmeden, sağdan soldan duyarak klomen kullandım cyumurta çatlatma iğnesi galiba o tetikledi,kistimin patlamasına, internette yazılarda öyle anlaşıyor 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,375 göst.
0 oy
2 cevap 972 göst.
0 oy
26 cevap 3,674 göst.
0 oy
4 cevap 997 göst.

1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...