0 oy
207 göst.
15 Şubat 2024 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Arkadaşlar sabah kontrole gittim 37+2 deyim nst de sancım çıktı böyle olup kaç günde doğum yaptınız cinsiyeti kız. Oğlumda sancım çıktı sekiz saat sonra doğum sancılarım başladı yine aynısı olur mu bilmiyorum
Gebelik haftası 37+2

2 Cevap

0 oy
15 Şubat 2024 (45 puan) cevapladı
Bendede 35 haftalikda ufak ufak cikdi Sonra düzeldi gönderdi Doktor Şuan 37+4 Dün İnşeallah Yarın Doğumum var benimde Darısı İnşaallah bekleyenlerin Başına 
-Reklam-
0 oy
15 Şubat 2024 (82 puan) cevapladı
Canım benim ilk gebelik dünde benim kontrol vardı aynı haftadayız benimki erkek benimde nst düzenli sancım çıktı 100 gördü ama hiç ağrım yok doktorda eve gönderdi agrın olursa gelirsin diye açıkçası bende merak ediyorum ne zaman gelir diye inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız (:

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 2,373 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde glcan02 (233 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,479 göst.
7 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Arzu ceren (69 puan) sordu
0 oy
4 cevap 3,442 göst.
27 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sema19 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,827 göst.

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...