0 oy
173 göst.
14 Şubat 2024 Hamile Kalamama kategorisinde (318 puan) sordu

Kızlar adet olmadığım için doktora gittim FSH im 40 olmuş o yüzden adet olamadın dedi tüp bebek yapacaz adet olunca gel dedi cyclo prognova diye ilaç yazdı 21 gün kullandım pazar bitti ilacım adet olmadım hala kasiklarim ağrıyor ama olamadım bu ilacı kullanan varmı psikolojim bozuldu artık neden gelmiyor diye yardımcı olacak varmı

1 cevap

0 oy
14 Şubat 2024 (186 puan) cevapladı
Bilgim yok ama bence stresten de uzak durmanız iyi olacaktır
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 430 göst.
17 Temmuz 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Dilara44 (1,157 puan) sordu
0 oy
10 cevap 704 göst.
0 oy
7 cevap 874 göst.

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...