0 oy
226 göst.
17 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (328 puan) sordu

Merhaba hanımlar, 26 aylık bir kızım var Allah kısmet ederse 2.yi istiyoruz. Ama geçen süreyle unutmuşum tabi hangi folik asiti kullandığımı.  Siz ne kullandınız veya kullanıyorsunuz? Yardımcı olursanız sevinirim :)

3 Cevap

0 oy
17 Ocak 2024 (2,155 puan) cevapladı
Gebelik oncesi ve 12.haftaya kadar folidays
-Reklam-
0 oy
17 Ocak 2024 (14,059 puan) cevapladı
Folidays kullandım ben canım temiz içerikli 
0 oy
17 Ocak 2024 (563 puan) cevapladı
Folicus plus kullandım. 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...