Kızlar ayın 9 da gitmiştim kontrole doktor dedi suyun sınırda yarın aç gel şeker yüklemesini yapacaz gittim ama işte doktorum yoktu göstermedim öyle kaldı elimde anlayan var mı
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı