0 oy
329 göst.
17 Ocak 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (225 puan) sordu
Kızlar 14+5 haftadayim. Bebek esinde kanama varmış, taş düşüyormuş gibi kasiklarimda belimde ağrı var.düsük önleyici hap ve iğne verdiler.bu durumu yaşayan var mi ?

1 cevap

0 oy
17 Ocak 2024 (1,799 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende 13+5 haftada gittiğimde aynı şeyi dedi bana canım,bende ağrı yok şükür banada progestan verdi evde dinlen iş yapma dedi bende bir haftadır işte full yatıyorum ilaçları alıyorum,yarın kontrolüm var inşallah düzelmiştir çok korkuyorum.
22 Ocak 2024 (225 puan) yorumladı
3 gündür dışa yansıyan bir kanamam olmuyor şükür, agrilarimda geçti.yarin hem haftalik iğne var hemde dr kontrolüm var.kendimi iyi hissediyorum ama bebisde iyidir inşallah.sen iyi misin
22 Ocak 2024 (1,799 puan) yorumladı
İyi iyi çok şükür canım sevindim. Bende iyim canım şükür diyelim suanlık skntı yok.
22 Ocak 2024 (225 puan) yorumladı
İyi bakalım çok şükür.bir sonraki kontrolün ne zaman, hangi hastaneye gidiyorsun?
22 Ocak 2024 (1,799 puan) yorumladı
31 ocağa aldım tekrar Bi görüneyim ne olur ne olmaz diye Erzurum'dayım ben önceki iki kontrolüm ozeldeydi ama şimdi şehir hastahanesine randevu aldım bakalım bu kez de hersey normalse artık ayda bir gidecem kontrole
23 Ocak 2024 (225 puan) yorumladı
Canım gittim bugün.bebek eşiği hala aşağıda, yukarı tam çıkmamış, yırtık duruyor kapanmamış, kanama alanı duruyor dedi.ptesi günü tekrar gideceğim raporu uzatacak.istirahate devam..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 123 göst.
18 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sacide savas (162 puan) sordu
0 oy
1 cevap 241 göst.
0 oy
4 cevap 452 göst.

1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...