0 oy
380 göst.
14 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (168 puan) sordu
Kizlar beta HCG 49000 normal mi aceba korkmalı miyim 
Gebelik haftası 6+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
14 Ocak 2024 (113 puan) cevapladı
Evet normal değer 
14 Ocak 2024 (168 puan) yorumladı
Bir doktora yazdım değer normal mi diye çünkü benim randevum perşembe günü oda bana yazdı ki bunu doktorunuz açıklarsa daha iyi olur bende korktum bı anda
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 610 göst.
0 oy
5 cevap 880 göst.
0 oy
0 cevap 111 göst.

1,512,826 soru

24,674,460 cevap

367,452 kullanıcı

...