+1 oy
563 göst.
13 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (72 puan) sordu
Ssvd denemek istiyorduk fakat suyumuz bitti, bebeğimiz de kanala girmiş. 38+4 deyiz. Önemli olan sağlıklı olması elbette, elimizden geleni yaptık en azından. Dualarınızı bekleriz :) Rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin. İkinci sezeryan deneyiminiz nasıldı? Tavsiyelerinizi alabilirim.
Gebelik haftası 38+4

4 Cevap

+1 oy
13 Ocak 2024 (4,693 puan) cevapladı
Hayırlı olan buymuş demek ki, içinizde keşke olarak kalmadı en azından :) Sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 
-Reklam-
+1 oy
13 Ocak 2024 (4 puan) cevapladı
Özel hastane mi yoksa şehir hastanesi mi acaba benim ilk doğumum da sezeyan oldu bende ssvd denemek istiyorum bilgi amaçlı 
0 oy
13 Ocak 2024 (815 puan) cevapladı
Hayırlısıyla kucaginiza alın sağlıkla inşallah  benim ikinci sezeryanim çok rahat geçmişti umarım sizinkide  kolay gecer
0 oy
13 Ocak 2024 (231 puan) cevapladı
Bebeğin kanala girmiş olması doğumu başlatmıyor mu acaba? Peki ne zaman sezeryana alacaklar

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 402 göst.
16 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Melikesen (27 puan) sordu
0 oy
2 cevap 244 göst.
15 Mart 2024 Doğum kategorisinde Hifaeslem (45 puan) sordu
0 oy
0 cevap 94 göst.
0 oy
1 cevap 143 göst.

1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...