0 oy
368 göst.
12 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (28 puan) sordu
Akşam 8 den beri belimde ve karnımda sancı var ama çok şiddetli değil genel olarak düzenli ama arda bir girmiyo sancı emin olamadım o yüzden ilk gebeliğimde de çok hissetmemiştim sancıyı düzenli diye gittim doğdu 
Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
12 Ocak 2024 (83 puan) cevapladı
Bnmde sancım yok ama bugün belime kaç keredir bıçak saplantisi gibi giriyor acaba gelecek mi diye korkuyorum 36 haftayim daha
-Reklam-
0 oy
12 Ocak 2024 (667 puan) cevapladı
Zaten önce adet sancısı gibi geliyor düzenli olarak şiddeti de artarsa dogumdur 
12 Ocak 2024 (28 puan) yorumladı
İnşaallah doğumdur sancı süremde kısaldı baya şiddeti de arttı nasip geliyo galiba bu sefer
13 Ocak 2024 (667 puan) yorumladı
Şuan durumun nedir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 503 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
0 oy
6 cevap 657 göst.
2 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Smmsmdnxn (16 puan) sordu
0 oy
7 cevap 783 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...