0 oy
403 göst.
11 Ocak 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
Kizlar merhaba 29 hastadayim şiddetli kasinti ile doktora gittim alt ast yukselmis kolestaz dediler ilac kullanmaya başladım fayda gorurmuyum 37 ye kadar bekleyen varmi yoksa daha mı erken aliniyor cok üzgünüm yardımcı olurmusunuz
Gebelik haftası 29 +5

1 cevap

0 oy
11 Ocak 2024 (224 puan) cevapladı
Merhaba Kolestaz neymiş Değerleriniz kaç acaba benimde karın çevremde kırmızı sivilce gibi oluyor kaşınıyor karnım alt 79 ast 45 çıktı benim de 26+2 tim 
11 Ocak 2024 (12 puan) yorumladı
Benimde değerlerim sizinle aynı gastroenteroloji normal gebelikte olabilir dediler ilaç vermediler siz ilaç kullanıyormusunuz
11 Ocak 2024 (224 puan) yorumladı
Yok hayır doktora yarın tekrar gideceğim bakalım bişey diyecek mi bu konu da
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 708 göst.
0 oy
0 cevap 253 göst.
0 oy
2 cevap 731 göst.
0 oy
5 cevap 651 göst.

1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...