0 oy
218 göst.
11 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu

Sizce hangi isim daha güzel

Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
11 Ocak 2024 (234 puan) cevapladı
Yiğit Mert de güzelmiş bir arkadasim Demir Yiğit koymuştu Mert ismi de çok hoş 
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...