0 oy
374 göst.
11 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (1,111 puan) sordu
 dun nişanmi diye sormustum nisan mis sabah yediye kadar sanciyi cektim ve agirlasmasini bekledim hastaneye geldigimde 7 cm acilma olmustu iki ikinmayla bebegimihemenkucagima aldim 8.30 da dua eder  herkesten allah razi olsun sorunuz varsa alabilirim 
Gebelik haftası 37+6
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

+1 oy
11 Ocak 2024 (321 puan) cevapladı
Maşallah hayalimdeki doğum,  hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah canım 
-Reklam-
0 oy
11 Ocak 2024 (97 puan) cevapladı
Çok sevindim allah anneli babalı büyütsün doğumdan sonra rahatladınmı ilk soru  benden gelsin :) 
0 oy
11 Ocak 2024 (17 puan) cevapladı
Nasıl birşey geldi Nişan ve sancılarıniz nasil oldu suyunuz geldimi ?
0 oy
11 Ocak 2024 (639 puan) cevapladı
Rabbim sağlıkla büyütmeyi naso etsin gözünüz aydın masllh çok güzel bir doğum bı an kendim rahtalmis gibi his etim dikiş atıldı peki

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 214 göst.
0 oy
1 cevap 210 göst.

1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...