0 oy
86 göst.
9 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Kızlar 4. Aya girdik ve hala rahmim aşırı ağrıyor. Eşofman felan giyerken ayağımı çok zor kaldırıyorum koltuğa ayağımı uzatıcam ağrım var bu durum neden oluyor ? Yaşayan var mı 
Gebelik haftası 15

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...