0 oy
219 göst.
8 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (420 puan) sordu
Kızlar isim için kararsızım ben Ada istiyorum eşim ise Lina istiyor diyorum Ada Lina nasıl oglumunkini de ikimiz koyduk o efe istedi ben yigit yiğit efe koyduk  buda hayırlısıyla kız olacak isim.bulamiyorum kararsızım 
Gebelik haftası 26+2
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...