0 oy
405 göst.
8 Ocak 2024 Hamile Kalamama kategorisinde (731 puan) sordu

Adetin 3. Günündeyim hormon testi verdim anlayan varsa bakabilir mi 

image

image

Gebelik haftası 0

3 Cevap

+1 oy
8 Ocak 2024 (836 puan) cevapladı
Hepsi normal çıkmış hormonel bir sorununuz yok
8 Ocak 2024 (731 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
12 Ocak 2024 (731 puan) cevapladı
Tsh 1,77 normal mi kizlar dr gidemedim pazartesi gidicem merak ettim 
0 oy
12 Ocak 2024 (748 puan) cevapladı
Lh çok az yüksek genelde  FSH dan düşük olması lazım yüksek olması durumunda yumurtanın büyümesini baskilayabiliyor ama seninki onemsenecek yukseklikte değil gibi 
21 Mart 2025 (125 puan) yorumladı
Merhaba defne benim hormonlarımi da degerlendirirmisn. Anladigm kadariyla bilgin var lütfen

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,924 göst.
0 oy
2 cevap 831 göst.
15 Aralık 2020 Hamile Kalamama kategorisinde Merryemm (1 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,049 göst.
0 oy
2 cevap 1,008 göst.

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...