0 oy
264 göst.
7 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
8 haftalık hamıleyim bugün iki defa kücük süt beyazı et parçası geldi normalmı yaşayan varmı 
Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
7 Ocak 2024 (72 puan) cevapladı
Et parçası mı yoksa koyu kıvamlı akıntı  gibi mi et parçası olsa kırmızı olurdu sanırım 
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2024 (1,238 puan) cevapladı
Et parçası sanırım katı demek istedin enfeksiyon dan oluyor o bol bol su iç günde en az 1.5 litre kanama olmadıktan sonra vajinal akıntı gebelerde genelde yaşanıyor gittiğinde doktorunuda sor aynu şeyi söyler 

1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...