Hiç merak etme...ilk gebeliğimde ben de deli gibi internette arattıp korktum. Sonra doktoruma da sordum gayet normal bazen çoğalır azalır dedi. Baştan beri olunca insan bir telaşlanıyor ister istemez Sağ salim kucağınıza alma dileğiyle
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı