0 oy
144 göst.
3 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Kızlar yeni hamileyim ve diyabet hastasıyım bebeğe herhangi bir zararı olurmu ve çok fazla nefes darlığı var
Gebelik haftası 4+6
Kapatılma nedeni: Bi bakar mısınız, bir şey soracaktım, fikir alacaktım gibi soru başlıkları platform kullanışını azalttığı için uygun değildir.

1 cevap

0 oy
3 Ocak 2024 (457 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım onu doktorunla gorusmen lazım  sürekli kullandığın ilaclar varsa ona göre sana bişey der burda kimse bilemez onu
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...