0 oy
341 göst.
2 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (610 puan) sordu

Yarin kadin doğuma gidicem bakar misiniz gss yararlanuyroum nornalde ödenmemiş borcum var 

image

2 Cevap

+1 oy
3 Ocak 2024 (147 puan) cevapladı
Canım bilmiyorum bilgin varmı ama bunun için sigortaya gerek bile yok annelik hakkından yararlaniyorum dediğin taktirde bütün doktorlar 9 ay boyunca her gittiğimde ücretsiz bı şekilde bakmak zorunda bazıla sekreterler hiç bahsetmez direk git vezneye ödeme yap gel derler o esnada annelik hakkı dersen veznelik bı olayın kalmayacaktir 
-Reklam-
0 oy
2 Ocak 2024 (610 puan) cevapladı

2 ay ödeme yapmadım acil

image

2 Ocak 2024 (386 puan) yorumladı
Müstahaktir provizyon alabilir diyor yani muayene olabilirsin y
2 Ocak 2024 (610 puan) yorumladı
2 ay ödeme yapmadım yarin gidecem ins. Bakinirim
2 Ocak 2024 (386 puan) yorumladı
Durum yazan kısma bakılırsa bakılirsin eğer ücret alırlarsa vezneden aldığınız makbuz  ile sgk ya gidin ben gss li olduğum halde hastahane ücret aldı deyin ücreti geri alın böyle bir hakkınız da bulunuyor
3 Ocak 2024 (6,204 puan) yorumladı
Son prim ödemesinden sonra 100 gün yararlanma hakkınız var diye biliyorum. Ama gebeler için özel bir kapsam olabilir doğuma kadar hiç ücret çıkmayabilir

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 922 göst.
0 oy
3 cevap 310 göst.
15 Aralık 2024 Doğum kategorisinde Sara . (103 puan) sordu
0 oy
0 cevap 168 göst.
6 Temmuz 2024 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Oyku buglem (178 puan) sordu
0 oy
9 cevap 618 göst.

1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...