Merhaba kızlar decavit kullanıyorum bende aşırı mide bulantısı ve iştahsızlık yapıyor sizce normal mi 2. Kutuya başladım sürekli başım ağrıyor yatıyorum mide bulantısı gözümü açtirmiyor(
1,512,510 soru
24,670,106 cevap
367,209 kullanıcı