0 oy
212 göst.
22 Aralık 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (361 puan) sordu
Annişler ya ben 20.haftamda hissermiştim ilk.Bana 24 den sonra durmaz devamlı hissedersin vs dendi ama bazı günler nerdeyse bi kere hissediyorum bazı günler hiç hissstmiyorum gibi bi sıkıntı var mıdır ki bu kadsr az hissetmem normal mi

2 Cevap

0 oy
22 Aralık 2023 (496 puan) cevapladı
Normal benim de öyleydi 
-Reklam-
0 oy
22 Aralık 2023 (229 puan) cevapladı
Oğlan bebekler yavaş yavaş hareket edər.Tənbəl bi bebiş yada uyuyodur:)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 201 göst.
0 oy
3 cevap 278 göst.
0 oy
6 cevap 552 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...