0 oy
320 göst.
22 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu

9 gün oldu adetm geckti

image

4 Cevap

0 oy
22 Aralık 2023 (19 puan) cevapladı
Maalesef yok cnm 
22 Aralık 2023 (19 puan) yorumladı
Tamm teşekkürler
-Reklam-
0 oy
22 Aralık 2023 (8 puan) cevapladı
Maalesef canım 0.2 çıkmış 20 nin üzerinde çıkması lazım kesin sağlıklı gebelik denmesi için
0 oy
22 Aralık 2023 (289 puan) cevapladı
Malesef gebelik yok canım adet olmazsan tekrarla testi geç döllenme olabilir arkadaşım gecikmesinin 14.gun betası yükselmişti geç döllenme demişlerdi 
22 Aralık 2023 (19 puan) yorumladı
Tamm teşekkür ederim
0 oy
22 Aralık 2023 (2,221 puan) cevapladı
Malesef canım

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 446 göst.
0 oy
5 cevap 315 göst.
1 Temmuz 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Snm13 (224 puan) sordu
0 oy
2 cevap 213 göst.
0 oy
9 cevap 838 göst.
8 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Naz4554 (19 puan) sordu

1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...